رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

برترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۵۵۴۴۲
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
برترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال
نقش اصلی در پیروزی جدال بزرگ هفته نوزدهم والیبال محمد غیاثی سرمربی شهداب برای تیمش مقابل ارومیه ای‌ها رقم زد و با تعویض‌های به موقع گره بازی را برای یزدی‌ها باز کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در مهمترین بازی هفته نوزدهم شهداب از شکست پیروزی ساخت و در شرایطی که شهردادی ارومیه دو ست اول را برده بود در سه ست بعدی مغلوب بازیگردانی عالی مهدی مهدوی و حملات میکاییل تاجر شد. بابک امیری را باید تعویض طلایی کادر فنی شهداب دانست که در حساس‌ترین پوئن‌های ست پنجم معرکه بود و با جنگندگی و بی باکی توپ‌های جانانه‌ای زد. نبرد دو پاسور باتجربه را هم علی بهبودی برد و در آستانه ۴۲ سالگی نشان داد هنوز هم آماده و سروحال است. فولاد سیرجان ۳ بر یک پیکانی‌ها را شکست داد. در دیگر دیدار‌ها هم لبنیات هراز آمل، شهرداری قزوین، شهرداری گنبد و سپاهان اصفهان به پیروزی رسیدند.
 
‌ترین‌های هفته نوزدهم
پاسور:علیرضا بهبودی (سیرجان)
سرعتی زن: محمد کاظم غفاری (هراز)
قدرتی زن: صابر جواهری (سپاهان)
قطر پاسور: میکاییل تاجر (شهداب)
لیبرو: ناصر رحیمی پناه (شهداب)
تیم هفته: شهداب یزد
مربی هفته: محمد غیاثی (شهدلب)
بازیکن هفته: میکاییل تاجر
چهره هفته: بابک امیری (شهداب)
امتیاز آور هفته: پوریا یلی ۳۱ امتیاز
داور اول هفته: مرتضی اکرمی داور دوم: وحید پور کاشیان، محمد رضا کاویانی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->